Varde Biler A/S og Louis Lund A/S har i længere tid haft en dialog omkring en sammenlægning af de 2 forretninger der er naboer i Varde. Sammenlægningen er en del af udviklingen som bilbranchen er i gang med lige nu. Bilforretningerne bliver større med flere afdelinger. Louis Lund A/S har i forvejen Toyota forretninger i Ribe, Vejen, Esbjerg og Ringkøbing. Med udvidelsen vil der i de 5 afdelinger være i alt ca. 165
ansatte. Louis Lund A/S dækker Toyota området fra grænsen til nord for Ringkøbing.

”Bilforretningerne bliver større og da vi kom i dialog med Lars Hansen og Louis Lund fra Louis Lund A/S fandt vi hurtigt ud af, at kemien var der og vi fint kunne indgå et fremtidigt samarbejde i Varde udtaler Claus Horsted fra Varde Biler A/S”.

Lars Hansen og Louis Lund fra Louis Lund A/S fortæller: ”Vi er rigtig glade, stolte og ydmyge over at få kunder, personale og samarbejdspartnere fra Varde Biler A/S med ombord og vi er utrolig glade for at Thomas Bygballe og Claus Horsted bliver i forretningen. Derfor bliver ejerskiftet for Varde Biler
A/S for kunder og samarbejdspartnere helt uden gener, da også alle garantiforpligtigelser, serviceaftaler m.v. fortsætter uændret. Varde Biler A/S, som er en veldrevet virksomhed har et godt værdisæt, hvor fokus er at give kunderne den bedste rådgivning og have et motiveret og dedikeret personale. De 2 virksomheders værdisæt er et perfekt match, og dette ser vi frem til at skulle styrke yderligere forsætter Lars Hansen og Louis Lund”.

I første omgang fortsætter begge forretninger med samme personale og forhandler Ford, Hyundai, Suzuki og Toyota. I løbet af den kommende tid vil vi sammenlægge aktiviteten og drive begge huse sammen.

Louis Lund A/S konsoliderer sig, lige som så mange andre i bilbranchen gør lige nu. Udviklingen går imod større enheder, hvorfor denne konsolidering er det helt rigtige og med til at fremtidssikre Louis Lund A/S til fremtiden.

Ønskes yderligere information kan der rettes henvendelse til:
Louis Lund tlf. 40 83 31 75